Et quod est munus, quod opus sapientiae?

February 13, 2018

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Quid ad utilitatem tantae pecuniae?

Nescio quo modo praetervolavit oratio.

Duo Reges: constructio interrete. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Quae animi affectio suum cuique tribuens atque hanc, quam dico. Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Ita fit cum gravior, tum etiam splendidior oratio. Deinde disputat, quod cuiusque generis animantium statui deceat extremum.

Admirantes quaeramus ab utroque, quonam modo vitam agere possimus, si nihil interesse nostra putemus, valeamus aegrine simus, vacemus an cruciemur dolore, frigus, famem propulsare possimus necne possimus.

  • Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam;
  • Rapior illuc, revocat autem Antiochus, nec est praeterea, quem audiamus.
  • Quem Tiberina descensio festo illo die tanto gaudio affecit, quanto L.
  • Fatebuntur Stoici haec omnia dicta esse praeclare, neque eam causam Zenoni desciscendi fuisse.
Paria sunt igitur.
Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis;
Quonam, inquit, modo?
Et quidem saepe quaerimus verbum Latinum par Graeco et quod idem valeat;
Res enim concurrent contrariae.
Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico.
  1. Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint;
  2. Quid, si non sensus modo ei sit datus, verum etiam animus hominis?
  3. Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere.
  4. Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit;
  5. Et ego: Piso, inquam, si est quisquam, qui acute in causis videre soleat quae res agatur.